.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه مهم استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد . رونمایی از کاندیدای احتمالی نوشهر ، چالوس و کلاردشت در انتخابات مجلس دوازدهم / از حضور تازه نفس ها تا قطعی شدن نیامدن احمدی لاشکی
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه مهم استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد .(ادامه)
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی از حوزه های انتخابیه مهم استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد . رونمایی از کاندیدای احتمالی بابلسر و فریدونکنار در انتخابات مجلس دوازدهم
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی از حوزه های انتخابیه مهم استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد .(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
در پایان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور، تیم مازندران به عنوان قهرمانی رسید. قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان کشور/ برترین‌های انتخابی تیم ملی مشخص شدند
در پایان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور، تیم مازندران به عنوان قهرمانی رسید.(ادامه)
قهرمانی نوجوانان سپیدار مازندران در هندبال منطقه ۲ کشور
(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)

از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد. چه کسی متصدی وزارت علوم می‌شود؟/ بررسی گزینه‌های احتمالی
از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد.(ادامه)
تشییع پیکر "اکبر ترکان" با حضور چهره های سیاسی برگزار شد
مراسم تشییع پیکر "اکبرترکان" امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه با حضور چهره های سیاسی و اعضای دولت دوازدهم برگزار شد.(ادامه)
هفته هفدم لیگ برتر/ جدال فرهاد و جواد
هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر امروز آغاز خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز :  از بین ۱۸ کاندید نام‌نویسی کرده نیمی از کاندیدا از شهرهای مرکزی مازندران است و فقط یک کاندیدا از غرب استان حضور پیدا کرده است .... چه کسانی کاندیدای ریاست هیأت فوتبال مازندران شدند ؟
شمال نیوز : از بین ۱۸ کاندید نام‌نویسی کرده نیمی از کاندیدا از شهرهای مرکزی مازندران است و فقط یک کاندیدا از غرب استان حضور پیدا کرده است ....(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
   شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند. استان‌های شمالی را قرنطینه کنید / کمبود امکانات درمانی‌ داریم+ اسامی
شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند.(ادامه)
شمال نیوز: شورای نگهبان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در اختیار فرمانداری‌ها و حوزه انتخابیه استان مازندران گذاشت. اسامی کامل نامزدهای مازندران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس
شمال نیوز: شورای نگهبان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در اختیار فرمانداری‌ها و حوزه انتخابیه استان مازندران گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز : صلاحیت 9 نامزد در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار ، 13 نامزد در حوزه نوشهر ، چالوس و 6 نامزد در حوزه انتخابیه بهشهر ، نکا و گلوگاه به تایید رسید ....
نامزدهای تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه «بابلسر و فریدونکنار»، «نوشهر ،چالوس»، «نور و محمودآباد»و «شرق استان » مشخص شدند
شمال نیوز : صلاحیت 9 نامزد در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار ، 13 نامزد در حوزه نوشهر ، چالوس و 6 نامزد در حوزه انتخابیه بهشهر ، نکا و گلوگاه به تایید رسید .... (ادامه)
شمال نیوز: بیش از 55 تن از اساتید و صاحب نظران حوزه محیط زیست در واکنش به طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی واکنش نشان داده و در مخالفت با این موضوع به حسن روحانی رئیس جمهور نامه نوشتند.

درخواست بیش از 55 صاحب نظر محیط زیستی از رئیس جمهور؛ هرگونه طرح انتقال آب از دریای خزر را متوقف کنید
شمال نیوز: بیش از 55 تن از اساتید و صاحب نظران حوزه محیط زیست در واکنش به طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی واکنش نشان داده و در مخالفت با این موضوع به حسن روحانی رئیس جمهور نامه نوشتند. (ادامه)
شمال نیوز: در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ  62 نامزد آمادگی خود را برای ورود به بهارستان و نشستن بر روی دو صندلی که سهم این 5 شهرستان به شمار می رود ، اعلام کردند ..... نام نویسی 62 نامزد در گسترده ترین حوزه انتخابیه مازندران+ اسامی
شمال نیوز: در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ 62 نامزد آمادگی خود را برای ورود به بهارستان و نشستن بر روی دو صندلی که سهم این 5 شهرستان به شمار می رود ، اعلام کردند .....(ادامه)
62نفر از حوزه انتخابیه قائم‌شهر ثبت‌نام کردند/ با تجربه‌ها دوباره به میدان آمدند
در بین اسامی کاندیداها، چهره‌های سیاسی و نمایندگان اسبق مجلس در دوره‌های قبل هم به چشم می‌خورد که علی‌رغم انتخاب یا تأیید نشدن در دوره قبل دوباره پا به میدان گذاشتند.(ادامه)
شمال نیوز : از مجموع ۲۲ داوطلب در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار، ۱۹ نفر آقا و ۳ نفر خانم در رده سنی ۳۳ تا ۶۴ سال بوده که از مجموع ثبت‌نام‌شدگان، ۴ نفر دارای مدرک دانشگاهی دکترا و ۱۸ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد هستند..... 22 نفر در بابلسر و فریدونکنار داوطلب انتخابات یازدهم شدند
شمال نیوز : از مجموع ۲۲ داوطلب در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار، ۱۹ نفر آقا و ۳ نفر خانم در رده سنی ۳۳ تا ۶۴ سال بوده که از مجموع ثبت‌نام‌شدگان، ۴ نفر دارای مدرک دانشگاهی دکترا و ۱۸ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد هستند.....(ادامه)
شمال نیوز : جوانترین داوطلب دارای ۳۰ سال سن و مسن ترین داوطلب ۶۳ ساله است، ۱۰ داوطلب دارای مدرک دکتری، ۶ داوطلب دارای مدرک حوزوری و ۳۰ داوطلب دیگر دارای مدرک کارشناسی ارشد و معادل آن هستند..... چهل و شش کاندیدا به رقابت انتخاباتی در نوشهر، چالوس و کلاردشت پیوستند/ آمادگی 6 زن برای ورود به بهارستان
شمال نیوز : جوانترین داوطلب دارای ۳۰ سال سن و مسن ترین داوطلب ۶۳ ساله است، ۱۰ داوطلب دارای مدرک دکتری، ۶ داوطلب دارای مدرک حوزوری و ۳۰ داوطلب دیگر دارای مدرک کارشناسی ارشد و معادل آن هستند.....(ادامه)
عکس لو رفته از ازدواج سوم سعید راد
سعید راد، یکی از پرحاشیه ترین بازیگران تاریخ سینمای کشورمان محسوب می شود؛ هنرمند توانایی که حالا نخستین حضور خود در تلویزیون را هم تجربه می کند.(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات کمیسیون های اتاق اصناف ایران در حالی در مشهد مقدس برگزار شد که نمایندگان مازندران در اتاق اصناف ایران توانستند در ترکیب 6 کمیسیون قرار بگیرند که حضوری پررنگ را نشان می دهد ..... 
حضور پررنگ مازندرانی ها در كميسيون‌هاي شش گانه اتاق اصناف ایران + اسامی
شمال نیوز: انتخابات کمیسیون های اتاق اصناف ایران در حالی در مشهد مقدس برگزار شد که نمایندگان مازندران در اتاق اصناف ایران توانستند در ترکیب 6 کمیسیون قرار بگیرند که حضوری پررنگ را نشان می دهد ..... (ادامه)
در آستانه استیضاح وزیر کشور، فهرستی از نام های مختلف برای استانداری های کشور در فضای مجازی دست به دست می شود ‏که هیچ یک سنخیتی با جهت گیری دولت روحانی ندارند.‏ انتشار لیستی از استانداران احتمالی که هیچ سنخیتی با روحانی و اصلاح‌طلبان ‏ندارند / رحمانی فضلی به دنبال جلب رضایت کیست؟
در آستانه استیضاح وزیر کشور، فهرستی از نام های مختلف برای استانداری های کشور در فضای مجازی دست به دست می شود ‏که هیچ یک سنخیتی با جهت گیری دولت روحانی ندارند.‏(ادامه)
بازار دیجیتال کشور کِی به آرامش می‌رسد؟/ خرید و فروش استوک داغ شد
افزایش نرخ ارز، به شدت قیمت دستگاه های دیجیتالی همچون تلفن همراه، کامپیوتر، تبلت، لب تاب و... را تحت الشعاع قرار داده و برخی پیش بینی ها حاکی از رونق بازار کالاهای دست دوم در نیمه دوم سال می باشد.(ادامه)
نامه‌ی ۱۵۰ دانشجو و دانش‌آموخته اصلاح طلب به خاتمی
در نامه‌ای با عنوان «نامه بیش از صد و پنجاه دانشجو و دانش‌آموخته اصلاح طلب و خط امامی به خاتمی» از لیدر اصلاحات خواسته شده تا اصلاح طلبان با «کار تئوریک و عمیق» به «ماهیت و سابقه‌ی عدالتخواهانه‌ی خود» بازگردند.(ادامه)
آنچه در برنامه نود گذشت
برنامه ۱۵ مرداد نود با محوریت بررسی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۳:۰۱ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.(ادامه)
نامه سرگشاده اساتید دانشگاه شریف به رهبر انقلاب
یکصد و سه تن از استادان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دکتر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی به رهبر انقلاب و مردم شریف ایران نامه‌ سرگشاده‌ای را منتشر کردند.(ادامه)
شمال نیوز : تراز مالی منفی فعالان حوزه خرید شیر و خرابی صنعت دامپروری مازندران از «بند‌پی» و تعطیلی واحد‌های دامداری سنتی مازندران با شکایت خوش‌نشین‌ها و نیاز 51 هزار میلیارد‌تومانی برای فعالیت استاندارد در حوزه ... تعطیلی واحد‌های دامداری سنتی مازندران با شکایت خوش‌نشین‌ها
شمال نیوز : تراز مالی منفی فعالان حوزه خرید شیر و خرابی صنعت دامپروری مازندران از «بند‌پی» و تعطیلی واحد‌های دامداری سنتی مازندران با شکایت خوش‌نشین‌ها و نیاز 51 هزار میلیارد‌تومانی برای فعالیت استاندارد در حوزه ...(ادامه)
شمال نیوز، سیزدهمین مجمع عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران و پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره همزمان با سایر استان ها با حضور اعضای این صنف برگزار شد. ترکیب اعضای پنجمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مازندران مشخص شد
شمال نیوز، سیزدهمین مجمع عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران و پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره همزمان با سایر استان ها با حضور اعضای این صنف برگزار شد.(ادامه)
همه آنچه در نود گذشت / ازمیهمانی کی روش تا دعوت برای مناظره حق پخش
برنامه نود این هفته به قرعه کشی جام جهانی ومصاحبه کارلوس کی روش و همچنان مصاحبه حسن زاده به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا اختصاص داشت برنامه ای که حداقل به خاطر حرف های سرمربی پربار بود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.125 seconds.